torsdag 19 april 2012

Livstecken

Det är väl bäst att jag skriver några rader, om inte annan som någon sorts "livstecken" från mig även om det inte hänt speciellt mycket.

Heter man Björn så ska man kanske ligga lågt på vintern, men nu är det vår och då får man väl hoppas att det händer lite mer framöver.

Jag tränar på som vanligt med Danskan här hemma och allt går sin gilla gång.
Nytt sedan senast är att hon nu även lyckats slå sig på skenbenet höger bak.

Det gjorde hon någon dag förra veckan, också det i hagen.

Svullnaden går ner när jag kör och när jag har henne bandagerad, så det är nog ingen större fara det heller.
Knäsvullnaden ser likadan ut den med.

Ingen skillnad som jag kan upptäcka i alla fall.
Hon är oöm när man klämmer och känner på knät och hon springer sina intervaller som vanligt.

Knät ser likadant ut såväl före som efter träningspassen.

Det ser "förjävligt" ut hela tiden med andra ord.

Björnar ligger i ide på vintern.

Det kanske går ner någongång.

Enligt Henke så är allt bra med Parkin.

Han går för fullt där i mellangård och var allt som det skulle i dagens (torsdag) jobb där hemmavid, så skulle han anmälas i morgon till ett lopp i Bollnäs och deras V65-omgång nästa torsdag.

Av en ren händelse så är det även till denna travdag jag hittat ett lopp åt Proud Bee så även jag ska anmäla en häst dit.

Kan bli spännande att se "junior" årsdebutera.

Hoppas bara loppen inte är efter varandra så att jag inte kan se hans lopp.

Imorgon efter lunch vet vi spår och motstånd.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar