torsdag 24 maj 2012

Linslusen

Denna vecka har det varit "mediahype" igen.

Parkin lottades ju till ett uselt spår i finalen på lördag, men intresset för hästen och oss runt omkring är tydligen högt för senaste tiden har jag varit en riktig "linslus".

Många artiklar både här och där om hästen och Henke .

För ett par veckor sedan var det en artikel i Sundsvall Nyheter om mig och hästarna och i denna veckas nummer av V75-guiden fanns det en artikel som koncentrerade sig på mig och "junior".

En artikel som jag tycker var synnerligen bra och sanningsenlig till hundra procent.

Och så idag då kom det ut ett Web-TV inslag där Bergsåkers Börje Andersson intervjuade först Henke och sedan besökte han mig här hemma.

Om någon är intresserad så finns de intervjuerna HÄR

Fölet mår fortfarande bra och skuttar omkring.

Hon är väldigt bestämd av sig så det blir intressant att se hur hon blir framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar