onsdag 4 november 2009

Inte den här gången heller

Det blev ingen vinst nu heller.

Hästen var inte sig lik.

Inget drag i honom alls.

Kanske var det för att jag körde med skor, eller så var det något annat som störde honom.

Han for och vinglade och bröt mest hela loppet.

Jag körde väl kanske lite väl optimistiskt, men
hästen var inte bra. Han tog väl i lite grann i ungefär 3-400 meter och sedan gav han bara fan.

Ingen hit.

Vi fick ändå en slant så jag får väl inte deppa ihop helt.

Men jag börjar bli lite trött på såna här "misslyckanden".

Roligare för Hovslagar-Janne som lyckades vinna sitt åttonde lopp i karriären med lånestyrning Dagmar B.L. i lägsta nordis-loppet.

Det första vinsten sedan 2001 satt helt klart bra för Janne som är en hygglig kille.

Kommentaren till mig efteråt med ett smil var klockren: "Nu står det 8-0, va"

Vad svarar man på det;)

Jag bryter ihop och kommer igen.

Men först tar jag paus ett par dagar och åker till England.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar