torsdag 16 augusti 2012

Tillbaka i Sverige

Hej igen kära bloggläsare. Nu är vi tillbaka i Sverige igen efter en resa till Grekland. Kom precis hem men här vilar man inte på lagrarna.

Det rullar på så redan imorgon bär det iväg till Östersund med Danskan. Bra läge och överkomligt motstånd. Borde ha bra chans om allt funkat när jag varit borta. Min kompis Erik har kört henne ett par gånger när vi varit borta och allt verkar OK.

Parkin hammnade ju risigt till på Örebro senast och det är väl inget att säga om.

Jag tittade på loppet via datorn från Grekland och han såg fin ut även om det blev fel allting.

Ny chans på lördag med Silverfinal på Gävle.
Bara att sätta sig i bilen igen för tredje dagen i rad. Bättre med spår ett än 12 så jag hoppas han klarar av uppgiften.

Har mer heller mindre lovat Henke att han får behålla honom en månad mer än vad vi kom överens om från början.

Jag hoppas hästen pallar det och det inte händer något.
Vi får se om det blir så att jag kör honom ett lopp ändå under den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar