fredag 6 augusti 2010

18 juni 2003.

18 juni 2003.

Det är mer än sju år sedan det datumet.

En lång tid.

Det var senaste gången jag ägde en vinnare. Då var det Hibbitt som vann sitt sista lopp.

Men nu äger jag en vinnare igen.

För ikväll på Bergsåker så vann "junior" sitt första lopp.

Det var verkligen skönt att han fick visa sig från sin bästa sida.

Skoj som bara den. Och även om jag inte körde själv så är jag riktigt glad för hästens skull. Att han fick visa att han kan springa.

Det har varit nyttigt för honom att vara hos Henke som gjort ett bra jobb de här veckorna.

Nu blir det en vecka till och ett nytt lopp nästa fredag, sedan kommer han hem igen.

Vi får väl se om framgångarna slutar då.

Hur som helst så har han i alla fall vunnit ett lopp.

Kul som FAN

Och ett stort tack till Henrik som nu vunnit fyra lopp åt mig. De tre första med Monette Wange också nu Parkin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar