måndag 24 augusti 2009

Parkin med usel vilja och "Newyorken" kommer inte med

Parkin gjorde en slät figur i fredags på Bergsåker.

Inget drag i honom vare sig före eller under loppet.

Han springer ju ändå en hyfsad tid men varken han eller jag gjorde bra ifrån oss. Hade väl fått pengar ändå om jag snålkört, men eftersom han var så bra sist så ville jag ju prova.

Tråkigt var det i alla fall.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på till nästa gång när det som funkade på "myren" senast inte funkade nu.

En jävla latoxe är det ialla fall.

Puls på 87 direkt efter loppet, och det är ju inget alls.

Newyorken anmäler jag överallt men kommer inte med. Blir bara reserv hela tiden. Har varit andra, första (och till och med sjätte reserv till helgens V75) men vad hjälper det när alla startar.

Synd då hon känns i väldigt fin form.

Möjligen kan vi komma med till den 4:e september på Bergsåker på 2640 meter.

Jag vill ju inte starta henne på tillägg eftersom hon inte bjuder till riktigt när hon hamnar för långt bak.

Men vi kämpar på.

På torsdag är det snabbjobb med Norma. Då kör jag i lag med Erik Remnehag och hans tvååring.

Kör vi under 1.28/2140 meter så räknar jag med kval inom tre veckor.

Det gäller att "smida medan järnet är varmt";)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar