torsdag 28 juli 2011

Ett litet bloggtips

Jag har ju genom åren blivit ganska mycket bötfälld för än det ena och än det andra i travloppen.

Ibland befogat men lika ofta ganska obefogat om jag fått säga det själv. Nu är man ju lite jävig i frågan men ändå.

Jag har väl också gnällt ibland i min blogg över detta, men lika förbannad och bitter som unge Bergsåkersproffset Rikard N Skoglund har jag aldrig varit.

Läs hans blogginlägg: "Paragrafryttare med sår från barndomen" på länken här.

Jag kan säga att jag drog på munnen både en och två gånger och framförallt är det väldigt igenkännade om hur även jag upplevt det att bli bötfälld för petitesser.

Skillnaden är väl att jag aldrig så öppet skrev vad jag tänkte...

Han skriver förvånansvärt bra också för att vara travtränare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar